نقطه صفر سئو

ساخت وبلاگ

گویش معمولی در متن امکان خوانایی را ارتقا می‌دهد. نقطه صفر سئو در محتوای خویش از خطاهای گرامری و دستوری به پرهیزید و ساختار گزاره را به صدق به فعالیت بگیرید.

برای آنکه متنی خوانا داشته باشید می بایست مشخص و معلوم فرمایید که استفاده کننده مقصود شما از چه معیار امکان تلاوت شامل است. اقتدار ادراک مقاله به وسیله استفاده کننده به کارداران تحت بستگی دارااست:

ارتفاع جملا‌ت
تعداد سیلاب های هر کلمه و واژه
تناوب تکرار افعال غیر انفعالی(شد، بود، میباشد.)
با دقت به تنوع فرمولهای مو جود برای تایپ کردن یک محتوای بی آلایش شما می‌توانید با دقت به نیاز کاربر خویش فرمولی نو برای بیشترین برخورد کاربر ارائه دهید.

استفاده پیوند های داخلی و فرنگی
بک لینک و پیوند ها به ارتقاء اعتبار یک مسئله معین در صفحه ها شما یاری می نمایند. بک لینک و پیوند ها می‌توانند با یاری انکر تکست anchor text التفات محتوای ورقه را در مورد با مورد مد لحاظ بیشتر جلوه بدهند. مقصود ساخت و ساز لینک و پیوند های داخلی و فرنگی دو چیز میباشد. نخستین امداد به موتورهای کاوش برای شعور زمینه محتوای صفحه ها. دوم ارتقا بازدید استفاده کننده از شیت ای که دارنده محتوای با ارزشی میباشد.

لینک و پیوند به تارنما های دیگر نیز دارای اهمیت میباشد. با دقت به اینکه داشتن منبع و رفرنس در مقاله‌ها حرفه‌ای عنایت بالایی دارااست. توصیه میشود از لینک و پیوند های فرنگی برای اکران این منابع سود بگیرید. هنگامیکه شما بعنوان رفرنس به یک منبع گزینه پذیرش گوگل پیوند می دهید گوگل وبسایت شما‌را نیز به اندازه آن منبع آیتم دقت قرار خواهد اعطا کرد و این به ارتقا جايگاه تارنما خواهد انجامید. به خیال داشته باشید که صرفا به وبسایت های دارای اعتبار و مرتبط پیوند بدهید.

 هنگام تولید بک پیوند در متن خویش مطمئن گردید که هر بک لینک و پیوند یک مقصود منحصر داراست و به آن غرض نیز دست مییابد.

سئو تصاویر و عکس ها
سئو تصاویر و عکس ها در وب سایت به شما یک زمان اضافه برای اکران وب سایت در موتور کاوش خواهد بخشید و این مجال نو از روش جستجوی تصاویر در گوگل آماده میشود.

محتوای تصویری اعتنا بیشتری را به خویش جلب می نماید. برای سئو تصاویر فقط کافیست که چندین دلیل بی آلایش را به حافظه داشته باشید و آن ها اجرا دهید:

همواره از اسم پوشه مرتبط به کار گیری نمایید (به مکان آنکه تک تک عکس های تارنما از یک اسم و پسوند عددی به کار گیری نمایند. پسوند عدد را به اولِ اسم منتقل کرده و اسم هر عکس را مطابقت و همخوانی با محتوای عکس درج نمایید. اسم عکس صرفا میتواند به انگلیسی درج خواهد شد.)
سایز تصاویر خویش را خیلی بالا نبرید چون که در سرعت لود صفحه ها اثر منفی خواهد داشت.
برای آحاد تصاویر خویش یک صفت ALT مرتبط و یک صفت Title مرتبط ساخت فرمائید.
هنگام نامگذاری تصاویر مانند مخاطبان خویش تصور کنید.
تصاویر کیفیت عالی به تارنما اضافه فرمایید و از به کار گیری تصاویر بی معنا و بی چگونگی به پرهیزید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 384 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 17:08

حتما برای شما هم مثل خیلی‌های نقطه صفر سئو دیگر همیشه این سوال وجود داشته که طول محتوای متنی باید چند کلمه باشد و برای سئو محتوای طولانی بهتر است یا محتوای کوتاه. درباره این موضوع هم نظرات مختلفی وجود دارد و بررسی‌های متعددی انجام شده است. ولی متاسفانه هنوز خیلی‌ها به نتیجه نرسیده‌اند و فقط فکر می‌کنند باید محتوای بالای 2000 کلمه داشته باشند. اگر یک بار برای همیشه دنبال پاسخ این سوال هستید، جواب شما در این مطلب است.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 18:59


آیا یادگیری seo نیاز به علم اول ای دارااست؟
اولیه از تمامی خیالتان را از این قضیه ریلکس کنم که هیچ دانش و علم پیشنیازی برای بهینه سازی نیست. نقطه صفر سئو بخصوص در صورتی شما بخواهید وارد مشاجره یادگرفتن بهینه سازی وردپرس گردید، هیچ نگرانی از دعوا های نرم افزار نویسی و مورد ها از این دست نداشته باشید.

شناخت با فضای وب و وبسایت صرفا پیش نیازی میباشد که نمی اقتدار آن را هم چالشی خاص اعلام‌کرد!

در صورتیکه مقداری فرصت در فضای وب گذرانده باشید، اینترنت گردی در وبسایت های گوناگون داشته باشید و یه خرده هم سرعت تایپ شما اینترنت باشد، یاری خیر در یادگیری seo و اجرای راهبرد های آن به شما خواهد کرد.

چنانچه هم به هیچ وجه هیچ تجربیات ای درین خصصوص ندارید، بدانید که شناخت با این محیط بیشتر از یک هفته برای هواداران فرصت نخواهد موفقیت.

seo را از کجا آغاز کنیم؟
درپی 6 گام معمولی برای یادگیری بهینه سازی از نقطه صفر، خوا هیم داشت که گام به گام با آن پیش می‌رویم:

شناخت با مقاله ها دارای اعتبار های مراجع فراگیری بهینه سازی برای تازه کار ها
توضیحاتی در امر پکیج های آموزشی یا این که کلاس های seo
فعال سازی یک تارنما معمولی و استخراج تجربیات در فعالیت seo
روشی بسیار کارآمد برای یادگیری seo توسعه یافته
عضویت در مجموعه ها و انجمن های seo
همگام بودن به روز های نو گوگل و تکنیک های بروز
گام اولیه: شناخت با مقاله‌ها دارای اعتبار فراگیری seo تازه کار


پیش از اینکه هر کاری بکنید، مطالعاتی تلاش و کلی در مقاله ها فراگیری بهینه سازی، می‌تواند پر‌نور کننده خیلی زمینه ها برای شما باشد.

شمارا از سردرگمی بیرون نماید و تا حدی وارد فضای این فعالیت نماید.

نکته ای که در تفحص مقاله ها seo وجود داراست این میباشد که مطالب آموزشی seo در وب چه به لهجه فارسی و چه انگلیسی، بسیار زیاد میباشد.

شما می بایست در به عبارتی آغاز با منابع دارای اعتبار شغل خویش را شروع نمایید که فراگیری های علمی به شما عرضه میکنند.

درین نصیب قابل متکی بودن ترین مقاله‌ها راهنمای استارت یادگیری بهینه سازی را به شما معرفی میکنیم که در شرایطی‌که تا حد یه خرده هم به لهجه انگلیسی اشراف داشته باشید، میتوانید به شایسته ترین صورت یادگیری بهینه سازی را استارت فرمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 361 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 19:09

گوگل برای اکران حاصل کاوش مورد‌های متنوعی نقطه صفر سئو را درنظر گرفته میباشد، مورد‌هایی که تجربیات کاربری بهتری برای یوزرها گوگل آماده کرده و می تواند به وب سایت‌ها برای بالابردن نرخ تبدیل خویش یاری دهد. ریچ اسنیپت ازجمله خصوصیت‌هایی میباشد که در بعضا جستجوها اکران داده می شود. در‌این نوشته‌ی‌علمی از وب سایت اینترنت 24 به معرفی ریچ اسنیپت پرداخته‌ایم. در حالتی‌که شما هم میخواهید بدانید Rich Snippets چیست؟ و چه تأثیری بر seo وب سایت دارااست، این نوشته‌علمی را از دست ندهید.

ریچ اسنیپت (Rich Snippets) چیست؟
ریچ اسنیپت یا این که اسنیپت دیدنی، قطعه اطلاعاتی میباشند که گوگل برای بعضی نتیجه ها کاوش آرم می دهد. مسلماً شما هم با آنان روبه‌رو گردیده‌اید. از جمله در شرایطی که امر تهیه و تنظیم یک سوپ را در گوگل کاوش نمایید، گوگل لینک و پیوند‌هایی مربوط به جستجوی شمارا اکران می دهد. به‌طورمعمول ساختار نتیجه ها کاوش این چنین میباشد که تیتر ورقه با رنگ آبی رنگ اکران داده میشود که دربردارنده پیوند به برگه موردنظر میباشد. همینطور در ذیل تیتر هم توضیحات ورقه که به عبارتی توضیحات متا میباشد، به اکران درمی‌آید.

البته در مواقعی ممکن میباشد خلال این ساختار معمول، گوگل داده ها بیشتری از سود کاوش را هم اکران دهد. در‌این نمونه ممکن میباشد اطلاعاتی مشتمل بر مواد ما یحتاج برای تهیه و تنظیم سوپ، برهه زمانی‌فرصت لازم برای تهیه و تنظیم، مقدار کالری آن و... دربین تیتر کاغذ و توضیحات آن نشانه داده خواهد شد. به‌این داده ها مازاد، ریچ اسنیپت گفته میشود.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 305 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 15:17

یک کدام از دیگر از مواقعی که نقطه صفر سئو در محتوا‌گذاری آیتم پذیرش الگوریتم پاندا وجود ندارد، عده‌آوری مطالب از مقاله ها وب سایت‌های دیگر و تولید یک محتوای تازه با گردهم آوردن مطالب خواهد بود تا بازدید جذب نماید که اثر منفی بر بهینه سازی وبسایت خواهد داشت. 

•    تارنما های مسدود گردیده به وسیله مخاطب

در صورتیکه اینترنت سایتی به وسیله کاربری به مراد ورود بدون واسطه مسدود خواهد شد، گوگل پاندا محتوای این وب سایت را بی‌ بها تلقی خواهد کرد و آن را بی‌ چگونگی در لحاظ میگیرد که ممکن میباشد مبتلا جریمه گوگل خواهد شد.

•    نسبت اطلاع رسانی به محتوای وبسایت

وقتی که وسعت تبلیغات اینترنت‌وبسایت به طور بنر یا این که تبلیغات متنی بیشتر از محتوای هر کاغذ باشد در این حالت شیت متبوع ممکن میباشد در گیر پنالتی گوگل گردد.

بیشتر بخوانید: الگوریتم پنگوئن گوگل چیست | راهنمای رفع پنالتی پنگوئن گوگل

راهنمای رفع پنالتی گوگل پاندا
در حالتی‌که میخواهید به جریمه یا این که پنالتی گوگل پاندا مبتلا نشوید، سفارش میکنیم تا از طریق‌ های بهینه سازی کلاه‌ سیاه و ایجاد محتوای بی‌ قیمت خودداری کنید. اکنون چنانچه در‌پی ریکاوری پنالتی گوگل می باشید، 6 مبادرت پایین به شما برای رفع جریمه گوگل یاری خواهد کرد:

استعمال از طریق‌ ها و طرز‌های اصولی ساخت‌و‌ساز محتوا
باصرفه‌سازی و آپ دیت محتواهای دیرین اینترنت‌ تارنما
حذف یا این که دستکاری محتواهای نسخه برداری و تکراری اینترنت‌ وبسایت
رعایت نسبت مطلوب تبلیغات به محتوای اینترنت‌ وبسایت
اعتقاد از هماهنگی صفحه های با کاوش یوزرها
به کارگیری از دستورهای noindex و nofollow برای خودداری از ساخت‌و‌ساز محتوای اسکن یا این که تکراری
این 6 مبادرت تحت عنوان راهنمای مطلوب جهت رفع جریمه یا این که پنالتی گوگل پاندا به شما یاری خواهد کرد تا اینترنت‌سایتی مقبول گوگل داشته باشید و یوزرها از مطالب اینترنت‌تارنما شما غایت لذت را ببرند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 17:33

محتوا به طور بدون واسطه در بازاریابی نقطه صفر سئو و سکو وبسایت موثر میباشد. گوگل طی سال‌های اخیر به محتوا التفات متعددی داده و بارها بدین نکته تاکید نموده است. الگوریتم های مختلفی مثل پاندا به دلیل پژوهش چگونگی محتوای مطالب تهیه و تنظیم گردیده اند. از این رو مورد نیاز میباشد التفات ویژه ای برای سئوی محتوا قائل گردید. برای پیشنهاد ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده کلیک فرمایید.
اصلی ترین عاملی که به جايگاه وب سایت جراحت وارد می‌نماید و گوگل آن را جریمه می‌نماید محتوای اسکن (Duplicate content) میباشد. همینطور محتواهای بی چگونگی (Thin Content) هم از سوی گوگل شناسایی گردیده و برای شما امتیاز منفی به یاور خواهند داشت. 

برای ارتقای چگونگی محتوای تارنما موردنیاز میباشد این نکات را بدون شوخی بگیرید:

به طور دائمی به ساخت‌و‌ساز محتوای با ارزش و مطلوب در حوزه دستیابی و کارتان بپردازید.
لغت ها کلیدی را زیرکانه گزینش فرمایید و به صورت مطلوب و به تعداد کافی در متن بکار ببرید.
از تیتر و پایین تیتر‌های جالب و بهینه سازی گردیده به کارگیری نمائید.
عبارات کلیدی را به انواع متعدد و با هم خانواده هایشان در متن بکار ببرید.
محتوا را برای استفاده کننده ایجاد فرمائید و برای موتورهای کاوش سئو نمائید.
هر نوشته‌ی‌علمی فقط و فقط یک تگ H1 خواهد داشت و در گزینش بقیه تگ‌ها هم توجه نمایید.
محتوا صرفا متن وجود ندارد از التفات تصویر و سئوی تصاویر غافل نشوید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 14:45

برای اثر تیتر در صدر بردن seo وب سایت بایستی تیتر نقطه صفر سئو کاغذ و تارنما با واژه و کلمه کلیدی مرتبط بوده و ترجیحا خویش واژه و کلمه کلیدی در اولِ تیتر بکار رفته باشد. تیتر وبسایت نباید بیشتراز حد وقتگیر باشد. تیتر وب سایت یکی‌از دست اندرکاران بهبود رده در گوگل بصورت اصولی و به یاد ماندنی میباشد بدین ترتیب در تعیین تیتر صفحه های و تیتر اساسی وب سایت بسیار با تمرکز فعالیت فرمائید.

نقش توضیح صفحه های در صدر بردن بهینه سازی وبسایت
متا توضیحات چه اهمیتی دارااست؟ عنایت متای توضیحات یا این که به عبارتی Meta description درین میباشد که ممکن میباشد بوسیله گوگل اکران داده خواهد شد و بر نرخ ctr یا این که به عبارتی نرخ کلیک تارنما شما اثر مثبت یا این که منفی بگذارد.

برای تایپ کردن توضیح شیت با واژه کلیدی اساسی برگه توضیح خویش را آغاز و توضیح را طوری بنویسید که خواننده تشویق به قرائت متن خواهد شد.

رعایت نکات ثانویه برای بالا بردن بهینه سازی وب سایت
نکات ثانویه عبارتند از ساخت صفحه های 404، نقشه وب سایت، بروز کردن وبسایت بصورت منظم، ساخت‌و‌ساز robots.txt، ساخت ورژن گوشی و ... 

در دست گرفتن رده تارنما برای بالا بردن بهینه سازی وبسایت
امروزه قابل انعطاف افزارهایی مانند جت seo وجود دارا‌هستند که براحتی میتوان با یاری آن‌ها منزلت تارنما را مانیتور کرد. مانیتور کردن منزلت تارنما به شما در تشخیص صدق مسیر طی گردیده امداد می نماید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 14:37

بعد از تیتر، توضیح متا او‌لین چیزی میباشد نقطه صفر سئو که اشخاص هنگام بازدید از محتوای شما در نتیجه ها جستجوی گوگل (به صورت بی واسطه ذیل URL برگه) می‌بینند.در سال 2009، گوگل ذکر کرد که محتوای توضیحات متا یک دلیل در الگوریتم مرتبه بندی آن وجود ندارد؛ ازآنجاکه این فاکتور در مرتبه‌بندی دیگر شرط خلا، بخش اعظمی از وبمستران باصرفه‌سازی توضیحات متا را نادیده گرفتند. از این رو، کردار استفاده کننده به الگوریتم مرتبه بندی گوگل بستگی داراست. در‌صورتی‌که وقت نگذارید توضیحات متای مرتبط و مختصر برای تمامی صفحه ها خویش بنویسید، اشخاص رغبت نخواهند داشت که بر روی وبسایت شما در هنگام اکران در گوگل کلیک نمایند. در شرایطی که شیت شما نرخ کلیک پایینی در گوگل اخذ نماید، در فیض کاهش مرتبه‌بندی شما انتظار می‌رود. تایپ کردن یک توضیح متای عالی زمانیکه یک برگه (نوشته‌علمی) تازه را منتشر میکنید مجال پاره ای میبرد، ولی منافع سئوی آن در دراز دوران بها دارااست. 

4- تحلیل رقبا
این مرحله به شما یاری می‌نماید تا با حصول ایده‌های بهتر و یه خرده تغییر‌و تحول در طرز‌هایی که رقبا از آن به کار گیری می‌نمایند بتوانید مشتریان را به سمت خویش هدایت فرمائید. تمامی استخراج و شغل های آنلاین برای توفیق خویش می بایست بدین مرحله اعتنا نمایند و برای اینکار بایستی به ویژه وب سایت‌های کهن و دارای اعتبار را به توجه رسیدگی نمایند؛ چرا که آن‌ها ایده‌های جذابی را ایفا کرده‌اند که بازدهی خیر و خوبی داشته میباشد. بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی این مرحله را رد می گردند و مستقیما به سراغ مرحله سپس می روند. آری در صورتیکه شما مبانی seo را نمی‌دانید، همینطور فاکتورهای مرتبه‌بندی و نیز چه‌طور گوگل به صورت ظریف مرتبه‌بندی صفحه های اینترنت را انتخاب می‌نماید؛ تحقیق ظریف و تحلیل تارنما مراحل مشکلی میباشد.

5- با صرفه‌سازی سئوی داخلی (On-Page بهینه سازی)
گوگل داهیانه‌خیس شد‌ه‌است و صرفا افزودن محتوای بی نیاز از لغت ها کلیدی، بعداز بروزرسانی الگوریتم‌های اخیر به شما در حصول سکو اولیه امداد نخواهد کرد. نکات و فاکتورهای سئوی داخلی که بایستی رعایت گردد:

محتوای اثر گذار و دیده نشده بنویسید؛
صرفا کلمه ها کلیدی را به محتوای خویش اضافه نکنید. به مکان آن داده ها ارزشمندی را ارائه دهید؛
ساختار وب سایت و ساختار URL شما بسیار اساسی می باشد؛
تارنما شما می بایست سریع لود گردد؛
وبسایت می بایست تلفن همراه صمیمانه باشد؛
وبسایت بایستی به طور منظم بروز گردد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 14:40

از آنجایی که در seo مقصود اساسی نقطه صفر سئو جذب کاربر و هدایت وی به سمت وبسایت میباشد، در سود هر چیزی که سبب رضایت استفاده کننده گردد گران بها میباشد. به همین استدلال ارتفاع محتوا برای بهینه سازی وبسایت التفات متعددی داراست. یعنی زمانی استفاده کننده دنبال مطالب تخصصی و جامع می گردد، بی‌شک می بایست محتوای بلند و ماهر ارائه فرمایید و درصورتی که فقط دنبال موضوعی خاص بود و می‌خواست سریع‌خیس به منظور‌ش رسد برای وی یک مقاله کوتاه و کاربردی منتشر فرمائید. از سوی دیگر در شرایطی که نیاز نباشد محتوای وقت گیر بنویسید یا این که مشخص و معلوم گردد به طور غیرطبیعی آن را زمان بر‌ کرده‌اید، به طبع فیض خیر نمی‌گیرید. یکی‌از دلایل تایپ کردن محتوای با کیفیت و وقتگیر این میباشد که استفاده کننده بیشتر در وبسایت شما میماند و در سود نرخ پریدن کمتر گردیده و واحد سنجش حضور در شیت ارتقاء پیدا می‌نماید. خلال اینکه ارتفاع محتوا در مفاد دیگری زیرا لینک و پیوند‌سازی، به کار گیری از المان‌های تصویری، سئوی داخلی و... نیز اثرگذار میباشد. و در انتها اینکه براساس پژوهش ها انجام یافته در اکثری از مواقع محتوای وقتگیر نتیجه ها بهتری می گیرند.

ارتفاع متن در استحصال درجه عالی موثرتر میباشد یا این که اثربخش نویسی؟
معمولا حاصل تحلیل‌ها آرم داده بیشتر مرتبه‌های رفیعتر گوگل مرتبط با مطالبی میباشد که زمانبر‌خیس میباشند و ولی جستجوی بیشتری هم دارا‌هستند. مطالب وقت گیر، تعامل، مجال ماندگاری و بک‌ لینک و پیوند‌های بیشتر و بهتری دارا هستند. بی شک الگوریتم‌ های گوگل مانند رنک برین درین نصیب نقش مهمی دارا‌هستند. محتوای زمان بر معمولا بیشتر به اشتراک‌گذارده میشوند، نکات کاربردی بیشتری داراست، اثرات زمانبر بازه آن برای seo خوب میباشد، نرخ کلیک بهتری دارااست و سبب ساز کاهش نرخ پریدن میشود. ولی محتوای کوتاه هم داریم که شایسته ترین جايگاه‌های گوگل را به خویش تخصیص داده‌اند. در صورتیکه محتوایی براساس اصول بهینه سازی و بر طبق با نیاز استفاده کننده مندرج باشد، میتواند سکو نیکی بگیرد، حتی در حالتی‌که تعداد کلمه ها آن خیلی زیاد نباشد. ناگفته نماند تعداد کلمه ها خیلی هم برای گوگل اصلی وجود ندارد و درواقع کوشش محتواست که مداقه دارااست. این پژوهش ها نیز فقط بوسیله تارنما‌های دارای اعتبار جاری ساختن و حاصل آن اعلام شد‌ه‌است.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 91 تاريخ : شنبه 20 فروردين 1401 ساعت: 15:29

یک کدام از دیگر از مهمترین نکاتی نقطه صفر سئو که در بهینه سازی داخلی وبسایت می بایست رعایت خواهد شد تمرکز روی کلمه ها کلیدی وقت گیر میباشد.به‌این مفهوم که عملکرد نمائید برای تارنما خویش روی عبارت های متعدد ورودی بگیرید و آن گاه هنگامی گوگل متوجه خواهد شد قضیه و مضمون‌ اساسی وبسایت شما در چه موضوعی میباشد به گذر زمان فرصت روی تک لغات هم جايگاه خواهید گرفت.
درصورتی که مسئله وب سایت شما کفش ورزشی باشد مطلقا همین واژه تحت عنوان کلمه و واژه کلیدی مهم و آیتم اعتنا شما میباشد اما برای ساخت‌و‌ساز محتوی می توانید از لغات ذیل به کار گیری فرمایید :
•    کفش ورزشی مردانه
•    کفش ورزشی زنانه
•    کفش ورزشی نایک سبک .......
•    کفش ورزشی آدیداس سبک ....
•    فروش کفش ورزشی در طهران
•    نمایندگی کفش ورزشی نایک تجریش
لغات کلیدی وقت گیر از‌آنجا که جست و جوی‌بار کمتری نسبت به تک کلمه و واژه ای ها دارا‌هستند پس خیلی زودتر و عالی هم در حاصل چشم می گردند و از طرفی پژوهش ها نماد داده نرخ تبدیل Conversion Rate کسانی که از روش عبارات زمان بر وارد وبسایت گردیده اند بسیار فراتر میباشد.


اشخاصی که از روش لغات کلیدی  وقتگیر وارد تارنما شما میگردند میل بیشتری به خرید دارا‌هستند و درصد متعددی از آنان به مشتری تبدیل میگردند.

5-    seo انکر تکست anchor text
انکر تکست ها در واقع به عبارتی واژه یا این که عبارتی میباشد که شما مطلبی را با آن به مقاله دیگری لینک و پیوند می کنید از جمله کلمه و واژه seo و ساخت وب سایت در اینجا به مقاله‌ها و صفحه های مطلوب خویش پیوند گردیده اند.پس اعتنا بدین نکته که کلمه ها کلیدی گزینه نظرتان بخشی از انکر تکست باشد بسیار اساسی میباشد البته نباید در‌این شغل زیاده روی هم بکنید.به عنوان مثال نباید همه لینکهای وب سایت شما روی یک واژه کلیدی و برای یک برگه خاص از وب سایت باشد که در شرایطی که این شغل را بکنید تحت عنوان تقلب در بهینه سازی بوسیله گوگل جریمه می‌شوید. عملکرد نمائید لینک و پیوند ها را روی لغات و لغات متعدد برای صفحه های متفاوت تارنما ساخت‌و‌ساز فرمائید و با این عمل تراکم بک لینکها و پیوند های داخلی تارنما را میان صفحه ها تقسیم فرمائید. همان گونه که در صورت تحت می‌بینید حدود 85% از سایتهایی که مرتبه رفیعتر گوگل را در مشت دارا‌هستند از کلمه و واژه کلیدی در انکر تکست و پیوند سازی خویش استعمال کرده اند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 315 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 14:22

امروزه اینترنت نرم افزار های نقطه صفر سئو پیش رونده PWA-Progressive Web Apps بسیار کلیه گیر گردیده اند و همیشه از آن ها سخن به فی مابین میاید. برهان مهم این زمینه کاربردپذیری  (سهولت در استعمال) و تجارب کاربری منحصربه‌فرد این قابل انعطاف افزارها است. اینترنت نرم افزار های پیش رونده به اپلیکیشن نویسیان اذن دادند تا فارغ از نیاز به قاب ورک های هیبریدی (قابل انعطاف افزارهایی که برای گویش های متعدد امکان کد نویسی دارا‌هستند. در اکثر زمان ها مورد ها مراد نرم افزار نویسی با امداد ویژوال استودیو و ساخت و ساز خروجی برای اینترنت و تلفن همراه میباشد.) بتوانند وبسایت خویش را به طور یک اپ پایین اینترنت برای تک تک دستگاه ها اپ نویسی نمایند.

(Progressive Web Apps در فارسی به اینترنت نرم افزار های پیش رونده و نرم افزار‌های توسعه یافته‌ اینترنت نیز ترجمه گردیده‌است)

یقین ما بر این میباشد که قابل انعطاف افزارهای ذیل اینترنت پیش رونده PWA  بعدی ساخت وب سایت میباشند. در‌پی نوشته ی علمی در تلاش هستیم تا تصویر واضحی از آتی ای رسم کنیم که در آن قابل انعطاف افزارهای پایین اینترنت مکان اینترنت تارنما ها را گرفته اند.

اینترنت نرم افزار های پیش رونده چه می باشند؟
اپلیکیشن های ذیل اینترنت پیش رونده PWA را می قدرت اینترنت وبسایت هایی دانست که امکان های یک نرم‌افزار را دارا هستند و صحیح مانند یک وب سایت پیش رونده شغل می نمایند. یک وب سایت که بخواهد برای شما یک notifications ارسال نماید (notifications : اطلاعیه هایی میباشد که اکثر وقت ها ما در تلفن همراه های هوشمند خویش مشاهده میکنیم و با کشیدن انگشت خویش از بالا به زیر برگه اساسی تلفن همراه، پنجره مرتبط با آن گشوده می‌گردد. اینترنت وبسایت ها نیز می‌توانند برای یوزرها PC یا این که تلفن همراه اطلاعیه صادر نمایند.) بایستی از قابلیت و امکان های اینترنت نرم افزار به کار گیری کند. غرض پایانی به کار گیری اینترنت نرم افزار پیش رونده PWA  به مکان یک تارنما ساده ارتقا رضایت مندی یوزرها فعلی تارنما و ارتقا تعداد یوزرها تارنما است.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 263 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 15:48

بیشتر وب لاگ‌نویسان و یوزرها وردپرس هنوز راجع‌به عنصر نقطه صفر سئو کلمه و واژه کلیدی کانونی داده ها صحت ندارند و نمی‌دانند که به چه شکل با seo مرتبط میباشد. به همین خیال و خاطر قصد داریم درین نوشته‌ی‌علمی در زمینه ی آن کلام کنیم و علاوه بر تمجید کیفیت، طرز گزینش آن را بیان نماییم.

واژه و کلمه کلیدی کانونی در Yoast سئو
آیا تا به درحال حاضر متوجه گردیده‌اید که زمانی‌ میخواهید در فیلد جستجوی گوگل واژه و کلمه‌ای را تایپ نمائید، فورا مبنی بر جستجوی شما، لغت ها و پیشنهادهایی از گوگل اخذ میکنید؟ این‌ها در واقع متداول‌ترین جستجوهایی می باشند که یوزرها در گوگل اعمال می دهند. ولی از طریقه seo، ‌ آنها موادسازنده مفیدی می باشند که میتوانند هنگام بسط ایده‌های راز نوشته‌ی‌علمی و لیست کلمه ها کلیدی در بهینه سازی برای جايگاه‌بندی آیتم استعمال قرار گیرند و نقطه شروعی برای روش‌عمل مرتبط با لغات باشند.

چه لغات کلیدی، همگانی یا این که خاص باشند و یا این که کوتاه یا این که دنباله‌دار (لغات عبارات کلیدی) ، شما بایستی هنگام ساخت محتوا، ‌ آنان‌را در ذهن خویش در لحاظ بگیرید، چون بایستی از‌ آن ها در صفحه ها و پست‌های بلاگ خویش استعمال نمائید. از جمله در‌حالتی که مقصود شما مرتبه‌بندی «نکته‌های مرتبط با بازاریابی محتوا» باشد، بایستی یک تیم از صفحه های، پست‌های بلاگ، اینفوگرافیک و بقیه مطالب را با این لغت ها در یک صورت و هیبت طبیعی ساخت و ساز نمایید.

خصوصیت واژه کلیدی کانونی در پلاگین Yoast سئو به شما یاری می‌نماید که کلیدواژه یا این که عبارت کلیدی کانونی را برای کلیدواژه یا این که عبارت کلیدی غرض که‌ می خواهید برای آن جايگاه‌بندی صورت بپذیرد، به طور متمرکزشده در لحاظ بگیرید. این خصوصیت به شما امداد می‌نماید که بابیان ظریف آن کلمه و واژه یا این که عبارت در یک پست بلاگ یا این که ورقه که بر روی آن شغل میکنید، به ردیابی اتفاقاتی مرتبط با آن بپردازید.

واژه کلیدی کانونی در بهینه سازی چیزی وجود ندارد جز یک ابزار تایپ کردن که شما میتوانید برای بهبود نویسندگی خویش در وضعیت ساخت و ساز یک کاغذ یا این که پست بلاگ در وردپرس به‌عمل ببرید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 287 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 15:55

گوگل تگ منیجر همواره کدهای اضافه‌گردیده نقطه صفر سئو را از دید امنیتی پژوهش می‌نماید و در‌حالتی که که یک کد مرتبط با دامنه یا این که آی‌پی ناامن باشد، کار آن را متوقف می‌نماید. همینطور شما میتوانید دسترسی سایر افراد به حساب تگ منیجر خویش را مدیر نمایید و هر مجال که بخواهید دسترسی آنها‌را انقطاع فرمایید. ضمن این میتوانید سطح دسترسی هر مورد از اشخاص هم را به صورت ظریف مشخص و معلوم فرمایید. این قابلیت و امکان در مواقعی که شما یک ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ دارید و می بایست به اعضای دسته‌های گوناگون اذن دسترسی به تگ منیجر وب سایت‌ها را بدهید، به فعالیت میاید. در واقع شما انتخاب میکنید هریک از اعضاوجوارح صرفا اذن قرائت داده‌ها را داشته باشند یا این که بتوانند اصلاحات ایفا دهند یا این که تغییرات سایر افراد را پذیرش کرده و آن ها را منتشر نمایند.

دسترسی معمولی به فراگیری‌های مایحتاج
گوگل در زمان مجال محصول ها متعددی را از جایگاه بیرون کرد، مواقعی مثل گوگل ریدر از این پاراگراف‌اند. البته در باب تگ منیجر به لحاظ نمیرسد آخری برای آن قابل تصور باشد. چراکه یوزرها آن و مورد ها به کارگیری آن روزبه‌روز بیشتر می گردد. در سود یادگرفتن‌ها و داده ها مورد نیاز برای فعالیت با آن هم همواره در اکنون ارتقا میباشد. خویش این زمینه مزیت بزرگی در عمل با این برنامه محسوب میشود.

نیاز به علم فنی
اما این را هم نباید فراموش کرد که شغل کردن با تگ منیجر به آسانی دیگر ابزارهای گوگل وجود ندارد. یعنی برای فعالیت با آن نیاز به یه خرده یادگرفتن و علم فنی دارید. این گزینه را می‌قدرت مهم‌ترین نقطه ضعف تگ منیجر گوگل نسبت به دیگر ابزارهای آن دانست.

کاربرد گوگل تگ منیجر در دیجیتال مارکتینگ
برخلاف چیزی که در ظواهر به حیث می رسد، بیشترین امداد تگ منیجر به دیجیتال مارکترها میباشد؛ این اپلیکیشن سبب صرفه جویی متعددی در وقت و انرژی دیجیتال مارکترها می‌گردد. چراکه معمولا تمامی چیزهایی که قرار میباشد در وبسایت ردیابی شوند، مواقعی مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌باشند. ارزیابی خلق و خوی یوزرها بر پایه ی داده‌های ظریف و قابل استناد یکی‌از مهم ترین کارهایی می باشند که در دیجیتال مارکتینگ ایفا میشود. در‌حالتی که شما رویت کرد صحت نسبت به سلایق و نیازهای مشتریان خویش نداشته باشید، نمی‌توانید استراتژی صحت برای جذب و تبدیل مشتری داشته باشید. دیجیتال مارکتینگ با استعمال از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس، hotjar و... این قابلیت را مهیا کرده که معیار جذب و تعامل کلی یوزرها یک تارنما ذیل حیث قرار گیرد

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 162 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 16:34